Қызметкерлерді бағалау дегеніміз не?
Қызметкерлерді бағалау дегеніміз- бұл талаптанушы жайлы жүйелі ақпарат жинау сонымерн қатар, қызметкерлерге және талаптанушыларға арналған тиісті сұрақтардың жүйелі шешу жолы.
Қызметкерлердің бағалауы компанияның нақты міндеттерін шешуге қажет:
- Компанияның ұзақ мерзімді, үмітті қорын анықтауға.
- Жаңадан келген қызметкерлерді іріктеп,оларды жоғары лауазымға көтермелеу.
- Ұйым ішінде қызметкерлердің қызметін ауыстырып жоғарлату жағдайы.
- Қызметкерлердің мүмкіндігін бағалау.
- Компанияға қажетті қызметкерлердің нақты санын анықтау.
Қызметкерлерді бағалау не үшін қажет?
Қызметкерлердің бағалауы адам қорын басқаруда, алуан ұйымдарда, түрлі міндеттер атқаруға қолданылады:
- Тандау.
Ұйымның басқарушылары адамады жұмысқа алу кезінде сол қызметке жан жағынан сәйкес адамды табуға тырысады. Қызметкерлерді бағалауға алған дұрыс әдіс, түрлі лауазымға сәйкес талапкерді табуға ықпалын келтіреді.
- Орналастыру.
Сонымен қатар ұйымнын жетекшілері , әр қызметкер өзінің қызметіне сай болуына талап етеді. • Қызметкерлерді бағалау - қызметкерлердің кәсіби дағдысын анықтап, жұмыс орнына барынша сәйкестігін көрсетеді.
- Тренингтер және кәсіби дағдысын дамыту.
Қызметкерлерді бағалау кезіндегі алынған мәлімет, тренингті жобалау барысында қажетті болады. • Тест қортындысы бойынша, өзін-өзі жетілдіру бағдарламасын қай жағдайларда пайдалану мүмкіндігін анықтайды.
- Қызметте өрлеу.
Қызметкерлерді бағалау кезеңінде, мүмкіншілігі жоғары басқару дағдысына икемді мамандарды анықтап, қызметін жоғарлатуға болады.
- Мамандықты тандау.
Көп жағдайда тест әдісі адам мамандығын немесе оқу орнын тандауға көмектеседі.
- Тренингтің нәтижелігін бағалау.
Тестің нәтижесі қызметкердің кәсіби дағдысын дамытатын тренингтің немесе бағдарламлардың қаншалықты нәтижелі екендігін анықтайды.
Қызметшілерді бағалаудан ұйым төменде келтірілген жағдайлардан пайда ала алады:
- талапкерлерді іріктеудегі немесе мамандарды орналастыру тиімсіздігі;
- қызметшілердің жұмыс әрекетінің төмендігі;
- қызметшілердің қателігінен шыққан маңызды зардаптар;
- қызметшілердің жиі жұмыс орнын ауыстыруы немесе қызметшілердің жұмысқа келмеуі;
- aдам кор бағалауына пайдаланған әдістері заңға, еңбек шартына сәйкестенбеуі.