Тренинг сипаттамасы „Secretary Skills”
 
 
Алматыда өтетін тренингтер
Астанада өтетін тренингтер
Ақтауда өтетін тренингтер
Атырауда өтетін тренингтер
Тренингтер бағдарламасы
Тренингтер кестесі
Бапкерлер
Пікірлер және ұсыныстар
Тренинг немен қызық
Тілдік бағдарламалар
Т І Р К Е Л У
Логин : 
Құпия сөз : 
 ENG
 ҚАЗ
Secretary Skills

Тренинг бағдарламасы


Topic1. Telephone conversations etiquette
Theory:
Standards of telephone communications.
Basic requirements for business language.
Request registration during incoming calls.
Psychological components of successful business communication.
Practice:
”Telephone etiquette” exercise
Practice for voice and articulation.
Analysis of mistakes, negatively affecting the course of the conversation.

Topic 2.Effective communication principles.
Theory:
Conflicts. Types of conflict behavior.
Behavior algorithms in conflict.
Behavior models in conflict.
Practice:
“Conflict prevention” role playing game
Effective methods of conflict resolution.

Psychological diagnostics: Diagnostic of strategies of behavior among the participants using M.Thomas’ test. (Recommendations for correction as a result of testing).

Topic 3. Emotions Control.
Theory.
Working with common fears of office managers. Stress and its symptoms.
Principles of antistressful lifestyle.
Ways to reduce negative emotions.
Principles of positive thinking.
“Emotional messages" in communication of interlocutors.
Practice.
Exercises for development of positive thinking.
Relaxation exercises.
"First aid in acute stress situations" exercise.

Psychodiagnostics . "Degree of psychological stress reactions” test. (Recommendations for correction as a result of testing).

Topic 4. Manipulation techniques and manipulation protection.
Theory: What is manipulation? How to determine that we are manipulated by someone?
Practicum:
Techniques of effectively response to manipulation.

Topic 5. Possible types of visitors and how to interact with them
Theory:
Aggressive type,
Confused type,
Rational type,
Impulsive type
Practicum:
Actions of office manager with various types of visitors.

Topic 6. How to build effective relationships with the boss?
Theory:
How to calm the raged boss?
Effective ways to get at the busy boss.
Practicum:
Group discussion “Analysis of complex situations of office manager and constructive ways out of them”


Тыңдаушылар
Secretaries, personal assistants

Бапкерлер

Оқуды жүргізу тілі
Орыс

Жүргізу орны
Check Point Central Asia, Алматы, Курмангазы 61/А Тел.: 259 88 88

Ұзақтылығы
2 күн, 16 сағат

Бұл тренингке жазылу үшін жүйеге кіріңіз, егер жаңа тұтынушы болсаңыз тіркеліңіз.
Тіркелген тұтынушылар
Логин : 
Құпия сөз : 
 

Түйіндеме орналастыру ұсыну қызметі Аутсорсинг Консалтинг Ақпарат қызметі
Бос қызмет орны Қызметкерлерді бағалау HR консалтинг Компания жайында/Байланыстар
Қызметкерлер қабылдау Тренингтер Жылжымайтын мүлік Басты бет